YahYut
Disclaimer



Home About LoveYou

Nadirah Abdul Kadir
16teen & Smk Pernu
Nadir Adnan
Find Me
Facebook | Twitter
Stalkers:I do love and miss Nadir Adnan

My Love

Muhammad Fozi
24 July 2013

Shout Here





Lawan

Assalamualaikum.

Harini memang luah segalanya. Hihi. Lame tak luahkan ni. Ade lah sorang betina sun ni. Die dah salah die cakap aku pulak yang salah. Padehal die dah kutuk aku belakang-belakang. Die cakap aku tak setia, tak cukup dengan sorang. Tipu mak aku. Padehal die pon prnah buat benda yang same jugak. ish ish. Jangan lah nilai orang tu macam rumah kau takde cermin nk nilai diri kau tu. Kalau lawa ye edak le aku nak kutuk. Ni sebab buruk. Memang diri kau tu hina sebenarnya. Hewhew. Dah lah berdaki. Leher kau tu tak berus. Tuha berus gigi aku tertinggal kat rumah kau tu, ha berus lah daki kau tu ye. Hewhew. Takpe aku bagi. Aku halalkan. Hewhew. Duit kau kira halal lah eh? Nak hantar pon takde transport. 

Hewhew. Nur Izzati. Tolong lah balik kelantan cepat. Aku naik muak sebenarnya tengok muka kau. Tak sanggup, nak muntah. Tgok kau punya daki lagi. Eh lupe kau pakai tudung labuhkan so tak nampak. Hewhew. Bai mek. Kite putus kawan. Anggap aku ngan kau tak pernah kenal okay.

Lgpon aku dah kawan yang lebih faham aku.