YahYut
Disclaimer



Home About LoveYou

Nadirah Abdul Kadir
16teen & Smk Pernu
Nadir Adnan
Find Me
Facebook | Twitter
Stalkers:I do love and miss Nadir Adnan

My Love

Muhammad Fozi
24 July 2013

Shout Here





15-Sep-NADIR

Assalamualaikum.

Okay. Tengok title tu. Ceceh. Tarikh tu start manja-manja dengan Nadir. Hahahaha. Die sweet do. Baru kawan die dah suka main ombak rindu dengan aku. Atas motor lak tu. Tapi kalau die bawak nyawa intan payung die tu memang tak merasa lah ombak rindunya. Sebab die bawak ampang main lajut lagi. Rase macam nak terbang dah aku ni. Ish.

Biasa lah. Dia kan mat rempit :-) 

Okay memang tertonggeng sape naik motor dengan die. Kalau boleh sampai nak cium bontot kenderaan yang lain.Kalau pergi karoke, mesti tak miss nyanyit lagu ombak rindu dengan pelengkap hidupku :-) Die kate lagu pelengkap hidupku tu untuk aku :-P Sweet k sweet

Ni dia. Die tersangat lah cool. Aku tangkap gambar dengan lelaki die tak marah asalkan jgn melebih. And before keluar kena bgthu die. Online pon. Alah. Die risau sangat aku ade lelaki lain. And harini genap 3 hari aku tak carik die. And genap sebulan aku couple dengan die.

This msg from him : Credit habis. K yang owg nk tdoye. Nti owg call g. Awk pun tdo taw. Jgn mcj cll owg lain plak ye. Love you.. Miss you :-* :-)