YahYut
Disclaimer



Home About LoveYou

Nadirah Abdul Kadir
16teen & Smk Pernu
Nadir Adnan
Find Me
Facebook | Twitter
Stalkers:I do love and miss Nadir Adnan

My Love

Muhammad Fozi
24 July 2013

Shout Here





Sahabat.

Hey and hye semua.

Ni post kedue untuk harini. Okay bosan ah. So hapdateeee ah. Okay nak cerite pasal sahabat.

Kau pernah tgok orang gila lensa? Memang kenyataan aku gila lensa. Dan sahabat aku pon lagi laaa. Sape punye lensa, semua die sapu. Hahahaha. Pantang nampak camera, mesti senyum. Cikgu amek gambau pon die senyum, padehal cikgu ambek gambau orang lain. Hahaha. Ape pon takley go.





Act banyak lai gambar kiteorang berdue.

Ok, die selalu bagi aku advice. Kalau die tak bg, aku sendiri yang advice diri aku. Aku suka care die advice. Kadang2 die ni suka buat lawak. lawak die spontan. Keje die gelak je. Kalau die diam tu, ade lah bende tak kene. Aku tahu sangat dah. Dah makan dah dengan mood die. Mood die sering bertukar. Kalau die tgah sedih, aku akan buat die lagi sedih? Kejam gila aku kan? Kalau die sedih, aku mesti nyanyi lagu yang sedih2. Contohnye Memori Berkasih. Aku rase die nangis sebab suara aku kot. Merdu sangat. Hahahaha. Okay gelak2. 

Aku benci dengar die nyanyi lagu yang tinggi2. Kalau masuk part kene jerit, die diam. Membazir duit karok. Nyampah den. Hahahahaha. Die lah pendengar setie aku. Hahahaha. Kesian die wei. Hahahaha. Asyek dengar aku membebel je. Kalau die membebel aku akan buat tak reti. Padahal aku dengar. Cuma aku tak bg respon. And die mesti cakap "Yah, kau dengar tak? Aku macam cakap sensorang je" Hahahahahahaha. Aku naik gelak dengar ayat die tu.

Kami kutu rayap. Okay, die kaki townzzzzzz. Hahaha. Aku tak. Kalau ade sen aku gy lah. Kalau takde, duk rumah diam2 besarkan ape yang patot. Die setie? Puih. Hahaha. Die setie sekarang. Kalau dulu ampang2 sampai share pakwe dengan aku sehari. Sehari je ah. Hahahaha. Kekadang aku suka layan die. Kekadang aku MALAS nak layan die. Bukan dekat luar ah. tapi kat kelas. Die suka ajak aku borak time aku nak belajau. Ish, demmit. Sorry sue. Aku buat untuk kebaikan kite jugek. Aku taknak kite bercakap sebab nak suruh kau focus. Focus sue, focus. Hahaha.

Dari form1 aku satu kelas dengan die wei. Ni form4 terpisah pulaaaaaaaak -,-'

Kenapa entry aku panjang kali ni? Sebab banyak kenangan aku dengan die. Ni baru muka depan taw. Belom isinye lagi. Hahahaha. Pape pon ni lagu untuk kau sue. Hewhew. I love you. Muah muah. Anak Pak Mail :*